Výběrová řízení
Poptávka manipulační techniky
Výběrové řízení bylo ukončeno bez určení vítěze nabídky. Předpoklad vypsání nového výběrového řízení je konec roku 2015, začátek roku 2016.
V Bruntále dne 20.5.2014
Věc: Poptávka manipulační techniky - výběrové řízení.
Poptáváme tímto 1ks nového vysokozdvižného elektrického vozíku jako náhradu za stávající typ používaného vozíku pro daný účel: LINDE E 16 P
Technické požadavky:
Typ: čtyřkolový čelní vysokozdvižný vozík.
Charakteristika použití: provoz ve výrobní hale (betonový povrch), a na související komunikaci (asfaltový povrch) – dojezd do vzdálenosti do 50m od haly- za všech povětrnostních podmínek (sucho, mokro, namrzlá komunikace zbytky sněhu a námrazy). Práce spočívá ve vykládce kamionů, převozu zboží do haly – práce v hale – vyvážení zboží z haly k nakládce – nakládka vozidel. Charakteristika materiálu: palety s přířezy vlnité lepenky – do hmotnosti cca 500kg – max. půdorys palet je až 2200 x 3500mm (používáno prodloužení vidlic).
Pohon: elektrický
Zdvih: hydraulický; min. 2850mm
Nosnost: min.1600kg
Obutí: plné gumy vhodné pro daný způsob provozu
Šířka nosiče vidlic: min.1040mm
Vidlice: délka
Boční posuv vidlic: Ano
Šířka pracovní uličky: (při paletě 800x1200 podélně) max.3400mm
Obchodní podmínky:
Dodací termín: červenec – srpen 2014
Záruka: min. 24 měsíců
Cena: bez DPH, bude zahrnovat kompletní vybavení včetně nabíječky, dodání na místo určení (Bruntál, Žlutý kopec 1982/35 – provozovna), uvedení do provozu a zaškolení obsluhy.
Způsob pořízení:
A, koupě – kupní smlouva … dodavatelský úvěr – splátky 18 měsíců.
B, firemní leasing- 4 roky
C, operativní leasing
Preferujeme operativní leasing na 2-3 roky s možností předčasného ukončení za dohodnutých smluvních podmínek – ukončení činnosti provozovny.
Ostatní aspekty, které nejsou podmínkou:
- Odkoupení stávajícího vozíku LINDE E16P (vč. 335J12010916; výr. řada 335-02; rok výroby 1998, stav motohodin:59825; technický stav: použitý - plně funkční.
Podmínky výběrového řízení:
- Výběrové řízení je interní – neveřejné. Nebudou využity žádné zdroje financování z veřejných podpor.
- Výsledek interního výběrového řízení ani samotné výběrové řízení nezavazuje Kapas s.r.o. k uzavření jakékoliv smlouvy.
- O výsledku výběrového řízení budou uchazeči informováni dopisem.
- Datum uzávěrky pro předkládání nabídek je středa 4.6.2014 do 15:00
Pokud máte zájem nabídnout nám nejvhodnější řešení náhrady stávajícího vozíku rádi Vaší nabídku do výběrového řízení přijmeme.
Doplňující informace si můžete vyžádat na tel. 732 151 089 nebo jiri.marada@kapas.cz
Ing. Jiří Marada
Přehled akce
Výběrové řízení na zakázku malého rozsahu - Kapas s.r.o. rok 2014
Název akce: Vysokozdvižný elektrický vozík do provozu kartonáže
Předpokládaná cena: 600.000,-Kč
Předpokládané datum plnění: 2.pol.2014
Postup zakázky: | Datum | Stav; ostatní informace |
Datum zveřejnění zadávacích podmínek: | 20.5.2014 | Obeslání možných zájemců emailem. |
Datum zveřejnění na: www.kapas.cz |
| Nebylo zveřejněno na www. |
Termín pro předložení nabídek: | 4.6.2014 |
|
Prodloužený termín pro předložení nabídek: | 18.6.2014 | Původní termín prodloužen o 14 dnů – zaslána informace všem původně osloveným zájemcům. |
Forma předání nabídek: | Nebyla stanovena | Možnost podání e-mailem. |
Datum otevírání obálek: | Nebylo stanoveno | Podání v zalepených obálkách nebylo požadováno |
Počet přijatých nabídek: | 3 | Nabídky podány- emailem |
Počet vyřazených nabídek: | 0 |
|
Počet hodnocených nabídek: | 3 |
|
Aktuální stav zakázky: |
| Probíhá vyhodnocení |
Výsledek výběrového řízení: |
| |
Konečná cena vítězné nabídky: |
| |
Termín plnění vítězné nabídky: |
| |
Datum uzavření smlouvy s dodavatelem: |
|
|
Průběh realizace: |
|